Masz problem z marketingiem artykułów? Wypróbuj te wskazówki
Możesz nie myśleć o tym jako o powszechnej formie marketingu, ale marketing artykułów może być w rzeczywistości całkiem skuteczny.
Kiedy firmy piszą artykuły skierowane do osób z ich branży, docierają do odbiorców z wcześniejszą wiedzą na dany temat. Ten artykuł nauczy Cię więcej o tym, jak zmaksymalizować doświadczenie marketingowe artykułu.Załóż bloga na stronie swojej firmy. Ten blog może i powinien zawierać przydatne informacje dla osób, które potrzebują Twoich produktów lub usług. Jeśli informacje, które podajesz, są przemyślane i pouczające, będą wracać do Twojej witryny raz za razem, aby zobaczyć, co jeszcze napisałeś.Pisz artykuły związane z Twoją firmą. Im większą ekspozycję uzyskasz, tym większa szansa, że ??osiągniesz większy przepływ do swojej witryny, więc wykorzystaj pisanie artykułów, aby opisać oferowane produkty i usługi. Dzięki temu Twoi klienci poznają specyfikę Twojej firmy, a jednocześnie zwiększy się ruch w Twojej witrynie.Załóż bloga. Blogowanie może być skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi na Twoją witrynę – zwłaszcza jeśli masz coś wartościowego do powiedzenia. Załóż bloga i zostaw linki zwrotne na głównej stronie swojej witryny. Nie masz nic do stracenia, robiąc to, a wiele możesz potencjalnie zyskać.Kiedy próbujesz promować swoje artykuły, zawsze pamiętaj, że dostarczanie informacji powinno być na pierwszym miejscu. Możesz się sprzedać, tylko nie rób tego zbyt oczywistego. Czytelnicy szukają rzeczy, które przyniosą im korzyści, a gdy tylko spróbujesz się sprzedać, czytelnik nie odniesie żadnych korzyści.Niezwykle ważne jest tworzenie słów kluczowych odpowiednich do tematu Twojego artykułu, jeśli chcesz, aby Twój artykuł był oglądany przez wiele osób. Jeśli nie umieścisz tych odpowiednich słów kluczowych, Twój artykuł nie będzie miał wielu wyświetleń, co oznacza, że ??wykonałeś całą tę ciężką pracę za nic!Aby uzyskać lepszy marketing artykułów, zawsze traktuj czas swoich czytelników jako cenny, gdy siadasz do komponowania artykułów.
Czytelnicy online doceniają krótkie artykuły.
Doceniają także te bezpośrednie. Nigdy nie marnuj czasu czytelników, aby zwiększyć liczbę słów w artykule. Jeśli nie możesz uzasadnić konkretnego fragmentu swojego artykułu jako od razu interesującego dla czytelnika, musi on wyjść.Czytelnicy mogą nie rozumieć dokładnie, co chcesz, aby zrobili, więc upewnij się, że Twoja kampania marketingowa artykułu jest tak wyjaśniająca, jak to tylko możliwe. Chcesz być bardzo bezpośredni ze swoimi czytelnikami i wyraźnie powiedzieć im, czego chcesz, aby zrobili i czego od nich potrzebujesz. Nie trzymaj tu żadnych tajemnic.Zrozum, że Twój poziom zrozumienia i wiedzy będzie decydował o tym, jak dobrze odniesiesz sukces. Takie postępowanie skutkuje słabą pracą. Próba pisania poza swoją dziedziną wiedzy tylko zaszkodzi Twojej wiarygodności.Trzymaj linki prowadzące do oryginalnego artykułu, a nie do głównego bloga. Jeśli wszystkie Twoje artykuły wskazują na różne sekcje Twojego bloga, pokażesz wyszukiwarkom zakres treści, które obejmowałeś. Niech Twoje blogi używają tytułu posta jako linków bezpośrednich.Jeśli planujesz pisać artykuły marketingowe, powinieneś stworzyć dla siebie biografię autora. Ta kompozycja powinna dać krótki wgląd w Twoje dane osobowe. Upewnij się, że podałeś wszystkie informacje opisujące Twoją wiedzę fachową. Posiadanie wiedzy w dziedzinie, o której piszesz, nadaje artykułowi marketingowemu większą wiarygodność.Marketing artykułów to sprytny sposób na dotarcie do klientów, którzy już konsumują produkty w Twojej branży, więc wiesz, że już kupują podobne produkty! Mam nadzieję, że ten artykuł dał ci kilka odświeżonych pomysłów na to, jak wykorzystać koncepcję marketingu artykułów na swoją korzyść w swojej firmie i skutecznie wykorzystywać pieniądze na reklamę.