Wskazówki dotyczące udanej kampanii e-mail marketingowej

Jest tak wiele czynników, które sprawiają, że email marketing jest tak atrakcyjną i lukratywną metodą dotarcia do klientów.

Może to być jeden z najbardziej opłacalnych sposobów dotarcia do klientów i może dotrzeć do większej liczby klientów na całym świecie. Informacje podane w tym artykule mogą pomóc w dostrzeżeniu korzyści płynących z korzystania z poczty e-mail w Twojej firmie.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom znajdującym się na Twojej liście mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Przed użyciem e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci swoją opinię. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Każdy e-mail powinien zawierać tylko jeden temat. Jest to ważne, aby nie nudzić ani przytłaczać klientów prezentowanymi treściami. Wyślij tylko jedną wiadomość i skróć ją w granicach rozsądku, łatwo przechodząc do sedna. Twoi konsumenci polubią, gdy nie będą bombardowani niepotrzebnymi informacjami.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, które ich interesują i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Wzbogać swoje kampanie w e-mail marketingu dzięki zarówno pasywnej, jak i aktywnej informacji zwrotnej. Aktywna informacja zwrotna to po prostu czynność bezpośredniego proszenia klientów o opinie lub sugestie. Bierna informacja zwrotna może nawet nie zostać zauważona przez czytelnika. Możesz użyć dowolnego narzędzia internetowego, aby określić, które linki mają najwięcej kliknięć.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Wskazówki dotyczące udanej kampanii e-mail marketingowej

Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji.

Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to skargę.Postaraj się, aby wiadomości wysyłane w celach marketingowych były jak najbardziej osobiste. Możesz zrobić coś więcej niż tylko umieścić imię i nazwisko odbiorcy w standardowej wiadomości. Wykorzystaj wszystkie dane, jakie posiadasz o swoich czytelnikach. Weź swoich subskrybentów i pogrupuj ich według zainteresowań. Twórz e-maile dostosowane do ich zainteresowań.Podczas procesu subskrypcji e-maili poświęć trochę czasu na ustalenie z subskrybentem realistycznych oczekiwań dotyczących tego, co będzie otrzymywać. Pokaż swoje intencje swoim klientom. Określ częstotliwość i ogólny charakter, jakiego mogą oczekiwać od Twoich przyszłych wiadomości e-mail. Nowi subskrybenci będą dokładnie wiedzieć, czego się od Ciebie spodziewać i nie będą zszokowani ilością e-maili ani ich treścią.Nie ma wątpliwości, że marketing e-mailowy jest jednym z najbardziej opłacalnych sposobów dotarcia do milionów ludzi. Można go dostosować do różnych typów klientów i może być świetnym sposobem na nagradzanie wiernych klientów ofertami specjalnymi. Postępuj zgodnie z technikami i sztuczkami z powyższego artykułu, aby zbudować lojalną kampanię e-mail marketingową.