Świetne rozwiązania informacyjne dla e-mail marketera
Każda firma musi dotrzeć do dużej liczby odbiorców ze swoją ofertą sprzedaży, ale znalezienie docelowych czytelników może być trudne.
E-mail marketing jest niezbędnym narzędziem dotarcia z Twoją wiadomością do mas, przynajmniej do tych, którzy są zainteresowani. Czytaj dalej, aby znaleźć wiele świetnych wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć kampanię.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Staraj się być konsekwentny. Upewnij się, że Twoje e-maile zawierają te same kolory i logo firmy. Wybierz czcionkę, którą każdy może łatwo przeczytać. Po wysłaniu kilku e-maili odbiorcy będą mogli je natychmiast rozpoznać i zaczną zwracać uwagę. Gdy Twoi klienci są zaznajomieni z Twoimi e-mailami, marketing staje się bardziej skuteczny.Unikaj wysyłania więcej niż jednego e-maila marketingowego tygodniowo.
Twoi klienci mogą być bardzo zajęci i muszą przechodzić przez wiele wiadomości w ciągu dnia.
Wysyłanie więcej niż jednej w tygodniu może sprawić, że pominą lub usuną Twoje wiadomości bez względu na Twoją pracę.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Aby Twoje e-maile wyglądały jak najbardziej profesjonalnie, zainwestuj trochę w ich projekt. Używaj spójnego układu, schematu kolorów i logo we wszystkich swoich wiadomościach. Daje to Twoim subskrybentom wrażenie, że słyszą z wiarygodnego, autorytatywnego źródła. W ten sposób zwrócą większą uwagę i dodadzą Twoim treściom większej wiarygodności.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”. Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem. Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Możesz rozważyć skontaktowanie się z klientami z jakimś rodzajem premii niespodzianki, którą im zapewniasz. Dołącz link do wiadomości e-mail, który każe im go kliknąć. Końcowy postscriptum może ich poinformować, że mogą uzyskać wszystkie szczegóły na ten temat, klikając podany link.Tak długo, jak wykorzystasz przeczytane tutaj wskazówki, przekonasz się, że Twoje kampanie e-mail marketingowe będą skuteczne i opłacalne. Będziesz szczęśliwy, że włożyłeś wysiłek w stworzenie planu, gdy Twoja sprzedaż eksploduje!