Upewnij się, że Twoja firma ma plan e-mail marketingu

Internet znacznie zwiększył możliwości komunikowania się firm z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Korzystając z e-mail marketingu, można zbudować dobre relacje z klientem. Wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci odnieść sukces w kampanii e-mail marketingowej.Każdy e-mail powinien zawierać tylko jeden temat. Chcesz, aby Twoi klienci nie byli bombardowani treścią e-maili, ale nie chcesz też, aby były zbyt proste i nudne. Zbuduj jeden jasny, zwięzły punkt dla każdego e-maila. Twoi klienci ucieszą się, że nie będą mieli zbyt wielu informacji.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Zawsze upewnij się, że klienci mają jasny i zwięzły sposób rezygnacji z e-maili w dowolnym momencie. Upewnij się, że Twoja firma ma plan e-mail marketingu

Zarejestrowali się u Ciebie, ponieważ chcieli uzyskać więcej informacji, a jeśli w dowolnym momencie chcą przestać otrzymywać te informacje, powinni mieć możliwość rezygnacji.

To tylko sprawiedliwe.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również szansę na rezygnację z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu wiadomości e-mail, którymi nie są zainteresowani.Pozwól na konwersację za pośrednictwem kampanii e-mail marketingu. Zadawaj pytania swoim subskrybentom lub zadawaj pytania prowokujące do myślenia. Odpowiedzi sprawią, że czytelnicy poczują się częścią relacji, a nie celów marketingowych. Odpowiedzi, które otrzymasz, pomogą Ci dowiedzieć się, dokąd zmierzasz, i możesz odkryć przydatne informacje o swojej bazie.Poinformuj klientów, czego mogą się spodziewać od samego początku. Gdy nowy subskrybent się zgodzi, wyślij natychmiastowy e-mail z potwierdzeniem, w którym szczegółowo określi, czego klient może oczekiwać od Ciebie i jak często będziesz wysyłać e-maile. Podawanie klientów z góry może zapobiec przyszłym rezygnacji i reklamacjom oraz utrzymać aktywność subskrybentów.Korzystaj z automatycznych odpowiedzi na swoją korzyść w swojej kampanii e-mail marketingowej. Mogą one pomóc Ci pozostać w kontakcie z odbiorcami. Mogą być skuteczne, jeśli Twoi subskrybenci zapisują się na e-maile dotyczące różnych oferowanych przez Ciebie rzeczy. Możesz dostosować je tak, aby odpowiadały informacjom, na które się zarejestrowali. Pozwala również łatwiej pozostać w kontakcie.Internet w ogromnym stopniu przyczynił się do poszerzenia świata biznesu. Marketing e-mailowy jest wciąż stosunkowo nowym sposobem na rynek i każda firma może na tym skorzystać, informując swoich klientów. Skorzystanie z powyższych sugestii pomoże Ci stworzyć dochodową marketingową kampanię e-mailową.